Only Your ;
ABOUT ENTRY Tutorial linkies Goodies REQUEST TIPS follow
Orang gila
Sunday, August 26, 2012 1 Comments

Assalamualaikum ~




Ha dah baca kan title post hanah hari ni tentang orang gila meleweh dekat cbox hanah . HAHAHA ,k to kau eh MISS A sedap2 mulut kau je nak cakap aku penyebab kau putus dengan bakal tunang aku haha , weyh khairudin tu bakal tunang aku lerh perempuan , EH jap jap kau nak cakap aku penyebab kau putus dengan bakal tunang aku ea , aku rasa kau ni silap laa bakal tunang aku tu pun tak kenal kau siapa ? HAHA meleweh la perempuan ni , dtg2 dekkat blog orang pasuh memaki tak tentu pasal

Kesian betul aku tengok kau ni MISS A ,mesti kau ni tak cukup kasih sayang dari keluarga kau ea , ke pakwe kau lari sebab mulut kau cam **** haha , so pity you know :D.. Tak kesahla ada orang saja ke nak kenakan aku , tau pun sajaa je nak buat aku bergaduh dengan bakal tunang aku tu , taupun saja ja nak buat aku sakit hati , HAHA ni aku nak cakap sikit kau buat la apa sekalipun , Tak kan senang2 aku nak bergaduh dengan bakal tunang ku tu pasal hal mcm gini , nak nak dengan orang yang tak kenal , aku dah detect location ip adress kau , terrenganu gitu ? tkpe nanti aku suruh abang aku pulak yang chech sampai ruma kau , eh jap2 tah2 orng gila mana yang sesat nak ngaku bakal tunang aku tu balak kau haha , Sian :) Tunang aku pun siap cakap tadi perempuan meleweh macam kau tak payah layan..

If betul kalau dia pernah ada hubungan dengan kau , Dia mungkin tak sayangkan kau macam mana dia sayangkan aku , Eh tapi aku percaya KAU TU KAN MISS A saja2 je kan nak kenakan aku , jealous la tu kan tengok aku haha lepastu buat cerita bebukan haha . Lu tak gentle tau tak pakai URL link blog aku haha pesal tak guna url link blog kau ? ha sal takot ea ? eiuwww kecut lu kecut la sis , Jari tengah memang sesuai untuk kau :) kau tak hormat aku uatpa lahai susah2 aku nak hormat kau kern .. hish2 sian2 takpe takpe nanti aku doakan semoga suatu hari nanti benda ni jadi pulak dekat kau , kau ingat kau dah happy kenakan orang hidup kau akan sentiasa bahagia ? eh tak la weh , hidup macam roda tau tak , kau tengok jelaa lepasni apa jadi dekat kau , memang aku sumpah hidup kau takkan bahagia . tak kira la kau tu siapa ... kau dah aniaya aku pasuh kau ingat hidup kau boleh aman damaii sentonsa eh x kak , tunggu giliran kau pulak , baru kau tahu apa aku rasa ...



PASTFUTURE
Farhanah!

Nama tuan blog ni Nurul Farhanah Binti Efendi.Age 18 years old oh my god sudah besar rupanya haha :) In Engaged with Khairudin and this is my first and last blog lovely . My blog born 05/7/2010.Btw thanks singgah sini yea . Please don't copy cat or copy pig . Wanna exchange link ? Bagitahu je di cbox . Maseh . Hope yours enjoy .
Find Me At :

Chatbox!



Ask.Fm!


Thanks to!

Layout by mymostloved My cursos , background , header and all things in my blog are my made .. Re-edit by me. Help by Si comel,Thanks so much to them because help hanah:)Best view in google chrome.

Past!