Only Your ;
ABOUT ENTRY Tutorial linkies Goodies REQUEST TIPS follow
Contest Blog Paling Cute and Cool
Wednesday, November 30, 2011 2 Comments

Assalamualaikum ...
Hari nih hanah join contest lagi hehe ... Kalau nak join klik sini .

okay jum kite tengok syarat syarat die pulak :
follow blog ain ney .
like page ain yg kt tepi tuu .
amik banner kt atas and direct link entry ney .
buat entry tajuk mcm kt atas , letak banner then tulis link entry tersebut di ruang komen blog ini .
contest ney akan tutup sekiranya tidak lebih 20 orang yg join
tag 3 orang rakan atau lebih , pastikan dyeorang tahu .
cara pilihan , bukan dengan cara vote , tpy aien akan tgok satu persatu blog mne yg pling cntek :)

Hadiah :

first : free banner edit by me , free header , cursor name , topup rm 5 (maxis/digi/celcom)
second : free banner edit by me , free header , cursor name , rm 3 (maxis/digi/celcom)
third : free banner edit by me , free header , cursor name
saguhati 4-10 : free header

TARIKH TUTUP : 25/11/2011-25/12/2011 sampai pukul 12.00 tengah hari



okay hanah tag budak comel :


PASTFUTURE
Farhanah!

Nama tuan blog ni Nurul Farhanah Binti Efendi.Age 18 years old oh my god sudah besar rupanya haha :) In Engaged with Khairudin and this is my first and last blog lovely . My blog born 05/7/2010.Btw thanks singgah sini yea . Please don't copy cat or copy pig . Wanna exchange link ? Bagitahu je di cbox . Maseh . Hope yours enjoy .
Find Me At :

Chatbox!



Ask.Fm!


Thanks to!

Layout by mymostloved My cursos , background , header and all things in my blog are my made .. Re-edit by me. Help by Si comel,Thanks so much to them because help hanah:)Best view in google chrome.

Past!